Bel direct: 0341 491 271

IJzerwaren

Handgereedschap

Elektrisch gereedschap

Elektrische machines

E-gereedschap toebehoren

Bevestigings-materialen

Klimaatbeheersing

Werkkleding & PBM

Schoeisel

Beregening

Tuin & Park

Afrastering

Leidingsystemen

Elektra

Verlichting

Sanitair

Hang & Sluitwerk

Bouwmateriaal

Verf & benodigdheden

Lijmen, kitten & tapes

Logistiek & Transport

Ladders & trappen

Werkplaatsinrichting

In & om het huis

Seizoenartikelen

Diversen

Aanbiedingen

Alle kortingen

Home klantenservice

Klantenservice

Heb je een vraag? Of wil je iets weten? In de hieronder geplaatste onderwerpen vind je algemene informatie en het antwoord op de meest gestelde vragen. Kijk vooral eerst of hier het antwoord op je vraag al tussen staat. Zo niet, neem dan contact met ons op. We helpen je zo snel mogelijk. Je bent natuurlijk ook altijd welkom in onze winkel. Daar kunnen wij je persoonlijk adviseren en je vragen beantwoorden. 

Vind hier ons privacybeleid

Vind hier ons cookiebeleid

Bestellingen & levering

  • Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

    Wij doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen wij je daarvan op de hoogte. Bij het toevoegen van je bestelling in de winkelwagen en in de winkelwagen zie je de verwachte levertijd. Bij grote producten zoals een betonmolen is de levertijd langer omdat dit met de vrachtauto wordt vervoerd. Deze langere levertijden staan daarbij vermeld.

  • Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?

    De levertijd van jouw bestelling is erg belangrijk. Daarom zie je bij het product voordat je het in de winkelwagen stopt hoeveel er nog op voorraad zijn en tot hoelaat de bestellingen deze dag behandeld worden. Standaard is dat voor 10:00 uur besteld, morgen in huis. Elke bestelling die tussen 10:00 en 17:00 uur geplaatst wordt, zal dezelfde dag worden ingepakt voor verzending. De levertijd zal dan uiterlijk twee werkdagen zijn. Als familiebedrijf zijn wij op woensdagmiddag gesloten. 

    In overleg kunnen wij afspraken maken over jou bestelling en het aflevermoment. Neem hiervoor contact met ons op.

  • Niet alles ontvangen?

    Het kan zijn dat niet alles op voorraad is. Wij streven ernaar om in overleg met jou de bestelling op de gewenste dag te leveren. Indien gewenst kunnen wij hetgeen dat op voorraad is alvast versturen en de rest als nalevering nasturen. Over de status van de nalevering houden wij jou zo goed mogelijk op de hoogte. Heb je daar nog vragen over, neem dan contact met ons op.

  • Transportkosten

    De transportkosten zijn zeer afhankelijk van de producten die jij wilt bestellen. Bij een afstandsbus kan deze in een envelop. Een heng gaan in een doos met pakketvervoer en een betonmolen of een professionele hogedrukreiniger zoals de Kranzle 599-TST gaan met vrachtvervoer.

    De verzendkosten zie je bij de winkelwagen vermeld.

    Boven de € 100,-- vervallen de verzendkosten van de pakketdienst.

    Boven de € 500,-- vervallen de verzendkosten van vrachtvervoer (colli).

  • Ik heb geen e-mail gehad nadat ik de bestelling heb afgerond

    Staat de bestelling bij je account? Dan is je bestelling gelukt. Als je geen e-mail hebt gehad kan het in jou spam box terecht zijn gekomen. Als er na 30 minuten nog geen e-mail in je mailbox zit neem dan contact met ons op.

  • Kan ik mijn bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

    Via de website is het niet meer mogelijk jouw bestelling te wijzigen omdat de bestelling al in behandeling is in ons systeem. Wij kunnen jouw bestelling wel wijzigen zolang deze nog niet verzonden is. Neem hiervoor contact met ons op.

  • Hoe bestel ik iets bij Kieft IJzerwaren?

    Dat kan je doen in 3 eenvoudige stappen:

    1) Leg een product in de winkelwagen en ga Naar winkelwagen.

    2) Controleer de producten in je winkelwagen en volg de stappen in het bestelproces (als je nog geen account hebt kan je die daar aanmaken).

    3) Rond jouw bestelling af door te betalen. Dat kan met iDEAL, Afterpay, SEPA, KBC/CBC, Bancontact, Sofort Banking en VVV cadeaukaarten.

  • Ik ben een zakelijke klant / grootgebruiker, gelden er andere prijzen?

    Als zakelijke klant en als grootgebruiker kan je ook via de website bestellen. Als je grote aantallen van een product wilt kopen kunnen wij kijken of in overleg iets met de prijs gedaan kan worden. Als je een offerte wilt van een aantal producten willen wij die graag voor jou opstellen. Neem hiervoor contact met ons op.

    Als je al een account hebt en ingelogd bent, zie je direct de netto prijzen staan. In het overzicht van de winkelwagen kan je zien wat de bruto prijs is en welke korting wordt toegepast.

Betalen

  • Met welke betaalmethode kan ik mijn bestelling betalen?

    Wij hebben een aantal betaalmethoden waarmee jij via de website jouw bestelling kan betalen. Dat zijn:

    - iDEAL

    - Afterpay

    - SEPA

    - KBC/CBC

    - Bancontact

    - Sofort Banking

    - VVV cadeaukaarten

    Als jij ervoor kiest om jouw bestelling af te halen in de winkel kan je dat ook contant of pinnen aan de toonbank.

  • Achteraf betalen via Afterpay

    AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)
    AfterPay voert voor www.kieftijzerwaren.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van AfterPay. Met de AfterPay App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. In de online omgeving My AfterPay kun je jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via pushnotificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

  • Ik ben al een vaste klant in de winkel, hoe nu verder?

    Fijn dat jij ook de weg naar onze website hebt gevonden! Omdat je al een klant bent in de winkel hebben wij jouw e-mail adres (indien deze bij ons bekend was) en contactgegevens al in onze online database staan. Jij kunt hier jouw wachtwoord opvragen en genieten van een vooringevuld account plús de mogelijkheid om op rekening te bestellen.

    Zijn er prijsafspraken in de winkel gemaakt? Dan zijn die overgenomen naar de website, je ziet dus direct je netto prijzen. In de winkelwagen kan je de bruto prijs en de toegepaste korting zien. 

Retourneren & ruilen

  • Hoe kan ik mijn product terugsturen?

    Retour sturen verkeerd besteld product:

    Indien jij per ongeluk een verkeerd product of de verkeerde maat heeft besteld, of je wilt afzien van de bestelling, kan je deze naar ons adres terug sturen. De verzendkosten betaald je in dit geval zelf.

     

    Retour sturen verkeerd geleverd product.

    Indien wij naar jou een verkeerd product opgestuurd hebben dan kan jij deze naar ons adres terug sturen. Wij betalen jou in dit geval de verzendkosten terug. Voor een snelle afhandeling van de terugbetaling is het fijn dat jij jouw bankgegevens bij het retour gestuurde product vermeld. 

  • Moet ik zelf betalen voor de retourzending?

    Retour sturen verkeerd besteld product:

    Indien jij per ongeluk een verkeerd product of de verkeerde maat heeft besteld, of je wilt afzien van de bestelling, kan je deze naar ons adres terug sturen. De verzendkosten betaald je in dit geval zelf.

     

    Retour sturen verkeerd geleverd product.

    Indien wij naar jou een verkeerd product opgestuurd hebben dan kan jij deze naar ons adres terug sturen. Wij betalen jou in dit geval de verzendkosten terug. Voor een snelle afhandeling van de terugbetaling is het fijn dat jij jouw bankgegevens bij het retour gestuurde product vermeld. 

  • Hoe retourneer ik mijn artikelen?

    Wij krijgen graag een seintje als jij een (gedeelte van je) bestelling wilt retourneren. Daarom kan je via je account een retour aangeven. 
    Kies je bestelling en vink daaronder de producten aan die je retour wilt sturen. Indien mogelijk graag een reden van retour erbij zetten, zodat we voor een snelle afhandeling kunnen zorgen.

    Nadat je dat gedaan hebt kan je het pakket naar ons adres opsturen. Pak je pakket zo goed mogelijk in en stuur indien mogelijk je bankgegevens in de zendig mee, zodat we voor een snelle afhandeling kunnen zorgen. 

    Let op: bewaar je verzendbewijs, daarmee kan je pakket getraceerd worden als er iets mis gaat.

  • Hoe snel is een retour verwerkt?

    Meestal is dat binnen 5 werkdagen nadat jij het pakket verzonden hebt. Wij houden je hiervan zo goed mogelijk op de hoogte. Zodra je retour is verwerkt, betalen we je terug.

  • Hoe snel word ik terugbetaald na het retourneren?

    Wij betalen je direct terug zodra de retour verwerkt is. Afhankelijk van de verwerkingsdag en welke bank jij hebt is dat binnen 1 tot 3 werkdagen.

    Heb je met een cadeaubon betaald? Dan betalen we je op dezelfde manier terug. Een VVV cadeaubon wordt vervangen door een cadeaubon van onze (web)winkel.

Garantie & reparatie

  • Hoeveel garantie heb ik?

    Je hebt op elk product de standaard garantietermijnen zoals in de wet is vast gelegd. Wij proberen echter jouw garantietermijn zo lang mogelijk te maken. Dit doen wij door producten van bijvoorbeeld Festool, AEG en Metabo aan te melden bij de fabriek. Zo krijg jij langer garantie en ben je bij Festool aanvullend 'verzekerd' tegen diefstal. Voor vragen neem contact met ons op. 

  • Mijn artikel is beschadigd of kapot

    Dat lossen wij zo snel mogelijk op. Heb jij je bestelling deze week nog ontvangen? Neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Wij zullen in overleg met jou de beste oplossing voor jou regelen. 

    Is jouw product na een langere tijd defect gegaan? Ook dan staan wij graag voor jou klaar om jou hierbij te ondersteunen. Mogelijk vragen wij jou het een of ander op te sturen zodat wij dat in onze werkplaats kunnen onderzoeken. Om de beste oplossingen en mogelijkheden te bieden doen wij dat graag in overleg met jou, neem hiervoor contact met ons op.

Cadeaubon

  • Waar koop ik een cadeaubon van Kieft IJzerwaren?

    Onze cadeaubonnen kan je in de winkel kopen. Mocht je er één willen die je ook in de webwinkel kan gebruiken dan kunnen wij die voor jou aanmaken. Dit kan jij bij de aankoop aangeven. Mocht je niet in de gelegenheid zijn om naar de winkel te komen maar toch graag een cadeaubon kopen? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

  • Kan ik bij jullie ook VVV cadeaubonnen inwisselen?

    Ja dat kan zowel in de winkel als op onze website. Tijdens het bestelproces kan je aangeven dat je met een VVV cadeaukaart wilt betalen. Bij VVV cadeaukaarten dragen wij een groter percentage af naar de VVV dan bij andere betaalmethoden. Daarom is aan deze online transactie extra kosten van € 0,50 verbonden.

Annuleren

  • Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

    Omdat processen zoveel mogelijk geautomatiseerd zijn en opgevolgd worden om op tijd te versturen kan het zijn dat jouw bestelling toch al verzonden is voordat wij de annulering binnen krijgen. Het snelste om jouw bestelling te annuleren is om direct naar de retourpagina te gaan. Kies daar je bestelling uit en vink je te annuleren producten aan. Geef bij de reden op dat je de bestelling (gedeeltelijk) wilt annuleren. Mocht je twijfelen of het op tijd bij ons binnen komt neem dan contact met ons op.

Niet gevonden wat je zocht?

Of laat ons voor je zoeken 0341 - 49 12 71

Volg ons op:

Webdevelopment: Haagen Web & App

Deze site gebruik cookies

Accepteren

Bekijk welke cookies wij gebruiken.